.:كلبه اي براي نهضت آباد:.

  P2P یکی از فن آوری های جالب اینترنت می باشد که برای انتشار فایلها نیازی به سرور جداگانه نمی باشد و دو یا چند کامپیوتر که به وسیله این روش به یکدیگر متصل شوند برای هم نقش Server را ایفا می کنند و هر کاربر با انتخاب فایلهای مورد نظر برای انتشار بدون نیاز به آپلود ، آن را در اختیار سایرین می گذارد .

 

GigaTribe

GigaTribe نام یکی از نرم افزارهایی می باشد که در محقق ساختن این کار ، یار شما خواهد بود . به وسیله ی این برنامه می توانید فایلهای بزرگ را بین خود و دوستانتان از طریق اینترنت منتقل نمایید . در این سیستم تنها کسانی که شما دعوت کرده اید توانایی استفاده از فایلها و یا فولدر های به انتشار گذاشته شده را دارند . از ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان ایست دانلود اشاره نمود که با استفاده از آن می توانید یک فایل بزرگ را در چندین مرحله و یا چندین روز دریافت نمایید . این برنامه با استفاده از قابلیتMulti-source به شما کمک می کند تا با اتصال به چندین کاربر برای دانلود یک فایل ، سرعت انتقال اطلاعات را به طور چشمگیری افزایش دهید .

ویژگی های کلیدی GigaTribe 3.00.023 :
- قابلیت دعوت کردن بیش از ۵۰۰ نفر
- می توانید تعداد زیادی فایل را به انتشار بگذارید و یا دانلود نمایید .
- توانایی انتقال هرگونه فایل صرف نظر از نوع و اندازه آن
- قابلیت ایست انتقال داده ها و از سرگیری آن به منظور از بین نرفتن اطلاعات
- انتقال اطلاعات به صورت رمزگذاری شده برای بالا بردن امنیت
- کاربری آسان
- و …

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Anfibia Deskman

امنیت ، همیشه یکی از مهم ترین نیازهای یک کاربر بوده و می باشد و نرم افزارهای زیادی در این زمینه طراحی شده اند . Deskman یکی از این دسته از نرم افزار ها می باشد که قصد معرفی آن را داریم .Deskman به شما اجازه می دهد تا از بخش ها مختلف کامپیوتر خود محافظت کرده و یا اینکه قفل بگذارید . هر دو گروه کاربران خانگی و مدیران ( administrators )‌ می توانند نیازهای خود را با استفاده از این برنامه تامین نمایند . تنها کافیست تا این نرم افزار کم حجم را بر روی ویندوز خود نصب کرده و محدودیت های مورد نظرتان را بر روی آن القا نمایید . در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های مهم این نرم افزار می پردازیم :

محدود سازی استفاده از کامپیوتر
- محدود سازی استفاده از دسکتاپ
- تنظیم کردن و محدود سازی منوی آغازین ( Start )
- ایجاد محدودیت بر روی اینترنت اکسپلورر
- محدود سازی کنترل پنل
- محدود سازی نوار وظیفه
- محدود کردن ویندوز اکسپلورر

تنظیمات امنیتی پیشرفته
- غیرفعال کردن فلش مموری
- غیر فعال کردن Ctrl-Alt-Del
- غیر فعال سازی Alt-F4
- غیر فعال کردن تمامی دگمه های ویندوز
- غیر فعال کردن Task Manager
- غیر فعال کردن ماوس
- غیر فعال سازی کیبورد
- غیر فعال کردن برش ، کپی و بازنشانی

به کنترل گرفتن برنامه های در حال اجرا
- نمایش برنامه های در حال اجرا برای کسب اطمینان از استفاده نشدن برنامه های غیر اراده شده
- نمایش نرم افزار های محدود شدهStart Menu ایمن
- ساخت منوی آغازین ایمن
- مخفی کردن استارت منوی اصلی

 

تنظیمات اتوران
- افزودن بخش های جدید
- غیر فعال کردن قسمت های مورد نظر
- تنظیمات خودکار برای برنامه های مورد نظر شما

قفل کردن دسکتاپ
- فعال سازی حالت ایمن دسکتاپ تنها با یک کلیک
- قفل کردن اتوماتیک پس از مدت تعیین شده

- استفاده از پروفایل های گوناگون
- وارد کردن اطلاعات و یا استخراج آنها برای بک آپ
- حفاظت از سیستم با کلمه عبور
- و …

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 اینترنت دنیای وسیعی است و هر کسی می تواند اطلاعات مورد نظر خود را از آن دریافت کند اما با توجه به حجم گسترده ای از اطلاعات که دریافت می کنیم سازماندهی آنها کاری ضروری محسوب می شود چرا که در هنگام نیاز به آنها دیگر سردرگمی مفهومی پیدا نخواهد کرد .

eDocOne نام نرم افزاری است که با استفاده از قادر خواهید بود به مطالب الکترونیکی ای که در اختیار دارید ساماندهی ببخشید . این نرم افزار به شما کمک می کند تا اطلاعات ، کتاب های الکترونیکی و مقالات مورد نظرتان را به صورت طبقه بندی ذخیره کرده و در هنگامی که نیاز به استفاده آنها پیدا کردید به سادگی هر چه تمام تر دسترسی پیدا کنید .
به وسیله نرم افزار eDocOne می توانید در یک محیط جذاب و کاربر پسند اطلاعات موجود بر روی اینترنت نظیر صفحات وب ، هایپر لینک ها ، تصاویر ، فایلهای فلش و بسیاری دیگر را دریافت و پس از سازماندهی کردن آنها بر روی کامپیوتر خود ذخیره نمایید . شما می توانید مقالات دریافتی خود را در یک کتاب با فولدر های جمع آوری کنید . با قابلیت ساخت بی نهایت فولدر مختلف در یک کتاب ، می توانید تمامی مقالات را در یکجا جمع کنید . این نرم افزار برای بالا بردن مقالات مورد نظر شما قابلیت گذاشتن کلمه عبور را تعبیه کرده است که دسترسی به آنها را محدود می سازد . از دیگر قابلیت های آن می توان به طراحی سفارشی اشاره کرد که می توانید کتاب های مورد نظر خود را در طرح های گوناگونی بسازید و از یکنواخت شدن آنها جلوگیری کنید . از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه نیز می توان به توانایی آن در استخراج یک مقاله و یا مجموعه از مقالات به صورت فایل HTML بر روی هارددیسک به صورت فریم بندی شده ، قابلیت جست و جو ، بوک مارک و بک آپ و بسیاری دیگر اشاره نمود .
کتاب های ساخته شده توسط شما می توانند در فرمت عمومی EXE و یا CHM ذخیره شوند تا برای اجرا در هر مکانی نیاز به نصب نرم افزار نداشته باشند .

eDocOne 5


ویژگی های کلیدی eDocOne 5.0.2009.3.16.152
 :
- استفاده کاربری آسان ، دریافت مطالب موجود در صفحات وب تنها با یک کلیک
- دریافت کامل یک صفحه شامل تمامی مطالب ، تصاویر  و فایلهای فلش موجود در آن
- محافظت از دسترسی به اطلاعات به وسیله کلمه عبور
- سازماندهی بی نظیر و قابلیت ساهت فولدر های گوناگون در یک کتاب
- قابلیت اضافه کردن نظرات شما به مطالب موجود در یک مقاله
- جست و جوی سریع و نمایش نتایج به صورت لیست
- امکان استفاده از اسکین های مختلف و سفارشی سازی آنها
- ذخیره کتاب شما در فرمت های EXE و CHM
- و …

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 TweakMASTER Pro 3.02 build R3102

TweakMASTER Pro نام نرم افزاری است که به منظور به منظور بهینه سازی سرعت اینترنت طراحی شده است . با استفاده از این برنامه می توانید به وسیله ابزارهای مجازی-ای که در اختیارتان قرار خواهد گرفت ، سرعت بارگذاری صفحات وب به حداقل برسانید .

TweakMASTER Pro با استفاده از برخی از تنظیمات پیشنهادی و در چندین مرحله مختلف ابزار جادویی ” بهینه سازی ” ، بیشترین سرعت ممکن را برای شما فراهم می کند . از نکات قابل توجه در این نرم افزارسازگاری با انواع کانکشن ها می باشد که می توانید بر حسب نیاز خود و نوع کانکشنی که از آن برای اتصال به اینترنت استفاده می کنید ، بهره مند شوید .
همچنین این نرم افزار با پشتیبانی از تمامی سیستم عامل های ویندوز ، از ۲۰۰۰ گرفته تا Se7en ، نیاز کاربران نسخه های مختلف ویندوز را بر طرف می کند.
 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 

 

Teleport Pro مرورگری آفلاین است که به وسیله آن می توانید اطلاعات یک سایت را برای مشاهده آن در زمان قطع بودن اینترنت ، ذخیره نمایید . دسترسی به سایت هایی که محافظت پسورد دارند ، جستجوی کلمات کلیدی (keyword) ، پشتیبانی از HTML 4.0 ، CSS 2.0، DHTML ، ارتباط اتوماتیک dial-up و … از قابلیت های این نرم افزار محسوب می شوند .
 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


DSL Speed نرم افزاری کمکی و مفید برای برای بهینه سازی اتصالات DSL ( مانندADSL،G.lite،IDSL،SDSL)  به منظور دسترسی به حد اکثر سرعت ممکن می باشد . این نرم افزار با ایجاد تغییرات در تنظیمات این سرویس سرعت رد و بدل شدن اطلاعات را هم در حالت Offline و هم در حالت Online افزایش می دهد.

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 AusLogics BoostSpeed نرم افزاری ایده ال برای برای افزایش سرعت سیستم و بر طرف کننده خطاهای آن است . این نرم افزار که از چندین قسمت مختلف تشکیل شده است ، شما را در امر بهینه سازی عملکرد رایانه و اینترنت یاری خواهد نمود .

برای بالا بردن سرعت سیستم و اینترنت نیازی به افزودن قطعه جدیدی به رایانه تان نیست بلکه این نرم افزار به تنهایی قادر است تا تمامی وظیفه های خود را به نحو احسن انجام دهد .

قابلیت های کلیدی AusLogics BoostSpeed 4.4.10.210 :
- پشتیبانی از کانکشن های Dial-up ، ISDN ، DSL ، T1 و T3
- آگاه کردن شما در مواقع نیاز سیستم به بهینه سازی
- تنظیم کردن هر قسمت از کانکشن اینترنت شما به طور دستی
- نمایش گرافیکی دریافت و ارسال داده از طریق اینترنت
- بهینه سازی مرورگر های اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس و اپرا
- بهینه کردن مموری سیستم
- بهینه سازی پرونده های آفیس مایکروسافت
- بهینه سازی برنامه های ICQ ، MSN Messenger ، Outlook Express و Norton SystemWorkds
- حذف تبلیغات مزاحم موجود در سایت ها

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 

بسیاری از تنظیمات ویندوز برای گرفتن بیشترین سرعت ممکن از اینترنت طراحی شده اند اما متاسفانه به دلیل بهینه نبودن این تنظیمات برای هر کامپیوتر و یا برخی موارد دیگر مانند نصب برنامه های ناخواسته ، ویندوز قادر به انجام وظیفه خود نمی باشد و شما مجبور هستید تا زمان بیشتری را برای بارگذاری صفحات وب و یا دانلود کردن فایلها از اینترنت صرف کنید .

برای بسیاری از حرفه ای ها و حتی آماتور ها ، پیدا کردن راهی برای تنظیم رجیستری به منظور استفاده از حداکثر سرعت اینترنت نیازی جدی محسوب می شود ، اما این کار به اندکی وقت و دانش مربوط به خود نیازمند است .
با وجود Ashampoo Internet Accelerator برای شما مشکلی وجود نخواهد داشت زیرا این نرم افزار تمام کارهایی را که شما می بایست به صورت دستی انجام دهید در زمانی کم تر و البته بهتر از خودتان برای شما انجام خواهد داد .
این نرم افزار با استفاده از روش های خاص خود و با تنظیمات کاملا خودکار رسیدن به بیشترین سرعت را در اتصال به اینترنت توسط مودم های آنالوگ ، ISDM و DSL  برای شما به ارمغان می آورد .

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 همیشه یکی از دغدغه های کاربران اینترنت به جای ماندن رد پاهایی از آنها  مانند تاریخچه ی سایت های ویزیت شده و یا کلمات جست و جو شده در سایت های اینترنتی بوده است .

Privacy Eraser Pro نرم افزاری مفید برای حذف تمامی اطلاعاتی است که در هنگام استفاده از اینترنت خواسته و یا ناخواسته توسط شما ثبت شده اند .

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از :
حذف کامل فایلهای ذخیره شده (Cache File)
پاک کردن تارخچه مشاهده سایت ها (Browser History)
پاک کردن آدرس های موجود در آدرس بار
حذف کردن دستورات استفاده شده در RUN
پاک کردن کلمات جست و جو شده در سایت ها یاهو و گوگل
پاک کردن فایلهای موجود در پوشه Temporary
افزایش سرعت کامپیوتر
پشتیبانی کامل از مرورگر های Mozilla Firefox ، AOL ، Netscape ، Opera و Internet Explorer
 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

  BitComet نرم افزاری کامل و قدرتمند برای مدیریت دانلودهای شما است . با استفاده از BitComet می توانید از پروتکل های FTP و HTTP همچنین فایلهای تورنت با سرعتی معادل ۵ برابر سرعت کنونی تان دانلود کنید .

ویژگی های کلیدی BitComet 1.09 :
تبادل فایلهای تورنت در حین دانلود
پخش قسمت های دانلود شده فرمت های rmvb ، wmv و MP3 در طی دانلود
متوقف کردن دانلود فایلهای تورنت بدون اتلاف وقت
شروع کردن دانلود تنها با Drag & Drop کردن لینک به سبد دانلود
دانلود قسمت به قسمت فایلها برای افزایش سرعت دانلود
ارسال و دریافت فایل بین دو کامپیوتر از طریق اینترنت

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 

Website Ripper Copier 3.2 وسیله ای کاربردی و بسیار مفید است که به وسیله آن می توانید یک وب سایت را به طور کامل دانلود کنید و نسخه offline آن را در کامپیوتر خود ذخیره کنید و هر موقع که خواستید بدون نیاز به وصل بودن به اینترنت از محتویات Webpage دانلود شده استفاده کنید .

نکته : برای نصب این نرم افزار میبایست Net Freamwork. بر روی ویندوز شما نصب شده باشد .

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 

آیا تا کنون برای شما پیش آمده است که بخواهید تا فیلم هایی را که به صورت آن لاین در اینترنت مشاهده می کنید بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید ؟
FLV Recorder نرم افزاری کامل برای ذخیره فیلم های دارای فرمت FLV ، ضبط موزیک های آنلاین همچنین رادیو ها و تلویزیون های اینترنتی از طریق پروتوکلهای HTTP و RTMP است . برای تماشای فیلم های ذخیره شده هم جای نگرانی نیست بلکه پلیر این نرم افزار امکان پخش فایلهای ضبط شده را برای شما فراهم می سازد .

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

  Offline Explorer Enterprise ابزاری بسیار کاربردی است که به وسیله آن می توانید یک وب سایت را به طور کامل دانلود نمایید تا هنگامی که به اینترنت متصل نیستید بتوانید از محتویات سایت مورد نظر استفاده کنید . ارزش این نرم افزار برای کاربرانی که از اتصال شماره گیری ( Dial Up) استفاده می کنند بسیار مشهود است و می توانند با استفاده از این نرم افزار صرفع جویی زیادی در هزینه های اتصال به اینترنت داشته باشند .

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 allWebMenus+Pro.jpg

با نرم افزار AllWebMenus شما میتوانید بدون نیاز به هیچ گونه دانش فنی در رابطه با زبان برنامه نویسی dhtml/javascript منو هایی مناسب برای وبسایت با فرمت جاوا اسکریپت بسازید. منو های جاوا اسکریپت را میتوان با یک روش ساده درخت مانند طراحی کرد سپس با ابزار هایی که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد میتوانید آن را زیبا تر و سفارشی کنید. برای مثال ایجاد رنگ بندی ، متحرک کردن منو ، ساخت منو های کشویی و … که باعث میشود نتیجه نهایی بسیار زیبا و جالب باشد. منو های ساخته شده در این برنامه با تمامی مرورگر ها مانند فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر، گوگل کروم، اپرا، موزیلا، کانکرر، سافاری و غیره سازگار بوده و در تمامی آن ها به درستی اجرا میشوند. همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به افکت گذاری بر روی منو ها و دکمه ها اشاره کرد مثلا زمانی که موس بر روی منو مورد نظر برده میشود تغییر رنگ دهد یا وقتی کلیک میشود صدای کلیک ایجاد کند ! هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از وبلاگ نهضت آباد دریافت نمایید.

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

  Hybrid L

HTML یکی از زبان های پایه برنامه نویسی می باشد که تمامی برنامه نویس هایی که قصد ساخت صفحات در سایر زبان ها را دارند می بایست تا حدود زیادی با آن آشنا باشند . صفحاتی که با HTML طراحی می گردند به صورت پویا بوده و این بدان معنی است که برای اجرا نیازی به بانک اطلاعاتی نبوده و همین امر باعث استفاده کاربران بسیاری از این زبان شده است . Hybrid L نام یک ویرایشگر حرفه ای طراحی شده برای اچ تی ام ال می باشد که به شما کمک می کند به سادگی صفحاتی را که می خواهید طراحی نموده و با استفاده از پیش نمایشگر داخلی برنامه آن را قبل از ذخیره سازی مشاهده نمایید . نمایش دادن کد ها و تگ هادر رنگ های متفاوت در درک صحیح تر از آنچه ساخته اید شما را یاری می نماید . علاوه بر این نمایش دادن شماره هر خط در سمت چپ ویرایشگر این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی در سرعت بالا لاین مورد نظر خود را پیدا کنید . همچنین ویرایشگر  Hybrid L به صورت WYSIWYG می باشد و بدین معنی است که همان چیزی که می بینید دقیقا همان چیزی است که خروجی اش را دریافت خواهید نمود .

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

Adobe Dreamweaver CS5 v11

هر صفحه یا سایتی  که در فضای وب وجود دارد حاصل قرارگیری کدهای مختلف با چینش خاص در کنار یکدیگر می باشد . حال این کدها با توجه به زبان های برنامه نویسی خود که می تواند HTML ، PHP ، ASP و … باشد متفاوت است . طراحان وب برای ساخت سایت های پویا یا ایستا می بایست با توجه به طرحی که در نظر دارند آشنایی لازم را در زمینه زبان برنامه نویسی پیش روی خود داشته باشند . تایپ دستی کدها و یا به خاطر سپردن تمامی آنها کاری بس دشوار و سخت است از این رو نرم افزارهای جانبی بسیاری در زمینه کمک به برنامه نویسان و ویرایشگران کدهای تحت وب طراحی و ساخته شده اند که در این پست قصد معرفی یکی از قدرتمند ترین آنها را داریم .

این نرم افزار نام آشنا Adobe Dreamweaver بوده و سالیان متمادی است که به گزینه ی اول بسیاری از طراحان حرفه ای وب تبدیل گردیده است و دلیل آن نیز چیزی جز وجود قابلیت ها و ویژگی های بسیاری که در آن گنجانده شده است نمی باشد . با در اختیار داشتن این برنامه می توانید به سادگی هر چه تمام تر اقدام به نوشتن کد های مد نظر خود نمایید . محیط ویرایشگر فوق حرفه ای این برنامه با تفکیک کردن کدهای مختلف از نظر ظاهر با استفاده از امکاناتی از قبیل استفاده از رنگ های گوناگون برای کد های مختلف می تواند به درک صحیح از جایگاه کدها و ناقص یا اشتباه وارد شدن آنها کمک کند . علاوه بر این گنجانده شدن کدهای مختلف از زبان های گوناگون به شما کمک می کند تا تنها با وارد کردن چند حرف ابتدایی بتوانید لیست کاملی از کدهایی که با حروف تایپی شما آغاز می شوند را مشاهده نموده و انتخاب نمایید . بدین صورت اشتباهاتی که تا قبل از این هنگام تایپ به وجود می آمد به طور کامل رفع خواهند شد . امکان پیش نمایش یکی دیگر از ویژگی های پرکاربرد در Adobe Dreamweaver CS5 می باشد . اگر تا پیش از این مجبور بودید که برای مشاهده آنچه ساخته اید در هر مرحله فایل را آپلود کرده و یا بر روی لوکال قرار دهید اکنون تنها با یک کلیک امکان دیدن نتیجه برایتان فراهم خواهد بود حال آنکه ویرایش و نمایش لحظه ای کار را آسان تر از پیش گردانیده است .

اگر از کاربران CMS های محبوب نظیر وردپرس ، جوملا و یا دروپال هستید ،این نرم افزار برای شما نیز مفید خواهد بود چرا که با قرار داده شدن کد های پرکاربردی که کمتر بین کاربران رواج دارند می توانید از سیستم های مدیریت محتوای خود بیشترین استفاده ممکن را ببرید . از زبان های برنامه نویسی تحت وب که توسطAdobe Dreamweaver CS5 امکان ویرایش و استفاده از آنها برای شما امکان پذیر خواهد بود می تواند به HTML ، PHP ، ASP ، CSS ، Ajax و XHTML اشاره نمود که طیف وسیع و قابل توجهی برای یک نرم افزار برنامه نویسی وب می باشد .

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

Universal SQL Editor را می توان یکی از کامل ترین نرم افزار های ویرایشگر بانک های اطلاعاتی دانست چرا که دو ویژگی لازم و مهم مانند استفاده کاربری آسان به وسیله ی قرار دادن ابزارهای گرافیکی و پشتیبانی از بیشتر بانک های اطلاعاتی نظیر اراکل ، DB2 ، SQL Server و … اشاره نمود که مصداق سادگی را عین قدرت را تداعی می کند . این برنامه همچنین با بهره گیری از ویرایشگر حرفه ای اسکریپت های SQL با تکمیل خودکار بسیاری از توابع و نیز هایلایت syntax دیگر هیچ گونه جای بهانه گیری را برای منتقدان خود باقی نگذاشته است .

 Universal SQL Editor

برخی از ویژگی های کلیدی Universal SQL Editor :
– سازگاری با بیشتر دیتابیس های محبوب نظیر Oracle ، DB2 و SQL Server
– پشتیبانی از اسکریپتینگ
– هایلایت کردن بخش هایی که باعث بروز خطا در استفاده از اسکریپت های طولانی می شوند .
– باگذاری الگو ( schema ) به طور خودکار پس از اجرای بازشدن DDL
– پشتیبانی از یونیکد
– قابلیت بازگشت به مرحله قبل ( Undo ) و تکرار مرحله بعد ( Redo )
– امکان ویرایش کد ها به صورت تمام صفحه
– امکان بهره گیری از فیلتر های مختلف

– و …

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Artisteer

همراه با کرک معتبر

این روزها هر فردی می تواند به سادگی و با کم ترین هزینه صاحب یک سایت اینترنتی شده تا مطالبی که در نظر دارد را منتشر نماید . سیستم های مدیریت محتوا ( CMS ) یکی از مهم ترین دلایلی هستند که باعث شده اند ساخت یک سایت تا این اندازه راحت گردد و شما می توانید تنها با چند کلیک ساده نرم افزار آنها را بر روی هاستینگ خود نصب نموده و از امکانات بی شماری که در اختیارتان می گذارند ، استفاده نمایید . وردپرس ، جوملا ، دروپال و awesome جز محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا به شمار می روند که به دلایلی نظیر رایگان بودن ، پشتیبانی حرفه ای تیم سازنده ، افزونه ها و تمپلیت های فراوان تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته اند .

پوسته یا همان Theme یکی از بخش هایی است که هر وب مستری تمام تلاش خود را می کند تا به بهترین نحو ممکن آن را آراسته و محیطی جذاب را برای کاربران خود به ارمغان آورد . حال ممکن است که با وجود هزارن پوسته ای که در اینترنت وجود دارد نظر شما به هیچ یک از آنها جلب نشده و دچار یاس و ناامیدی نشوید . در اینجا بهترین گزینه ای که وجود خواد داشت طراحی یک تم مطابق با آن چیزی است که در ذهنتان می پرورید  اما یک عامل بازدارنده که همان عدم داشتن دانش کدنویسی و طراحی است شما را منصرف خواهد نمود .

این نا امیدی در گذشته تا حدود بسیاری خود را نمایان می ساخت اما پس از طراحی و عرضه ی نرم افزار محبوب Artisteer همه چیز رنگ بویی تازه به خود گرفت . با به روی کار آمدن این نرم افزار طراحی پوسته دیگر هیچ فردی نمی توانست به دروغ بگوید که توانایی ساخت تم مورد نظر خود را ندارد چرا که محیط اینبرنامه و امکانات آن به گونه ای است که با دانستن ابتدایی ترین مسایل خواهید توانست تمپلیتی دقیقا مطابق با سلیقه ی خود ساخته و از آن در وب سایتتان بهره ببرید .

 

۱۰ دلیل برتر برای استفاده از Artisteer 
1 – تولید ایدهای عالی برای طراحی وب
۲ – تبدیل طرح های ساخته شده به تمپلیت های زیبای وب و بلاگ
۳ – تهیه پوسته مبتنی بر آخرین استاندارد های HTML و CSS
4 – هیچ نیازی به آموزش فتوشاپ ، CSS ، HTML و سایر تکنولوژی ها نخواهد بود .
۵ – اگر شما یک طراح وب هستید می توانید ایده هایتان را به تندی برای مشتریان خود نمایش دهید .
۶ – امکان انتخاب بسیاری از عناصر طراحی ؛ از بک گراند گرفته تا اشیا و دگمه ها
۷ – تعمیر خودکار خطاهایی که ممکن است در تصاویر و سایر جزئیات رخ دهد .
۸ – آموزش اینکه چگونه می تواند کد های حرفه ای HTML و CSS را ساخت .
۹ – ذخیره سرمایه
۱۰ – جلوگیری از اتلاف وقت

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Easy Button and Menu Maker Pro

Easy Button and Menu Maker Pro نرم افزاری است بسیار جالب و مفید محصول کمپانی Blumentals که کاربرد آن ساخت آسان منو های دینامیک حرفه ای و دکمه های جذاب برای وب سایت یا وبلاگ شما می باشد . اگر می خواهید پایگاه اینترنتی خود را جذاب و دلربا کنید تا محیطی چشم نواز برای کاربرانتان به وجود آید کافیست تا از امکاناتی که این نرم افزار برای شما در نظر گرفته است بهره ببرید . Easy Button and Menu Maker Pro با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ طرح آماده زیبا که از استایلهای مختلفی نظیر انعکاسی که با نام های شیشه ای و ویستا در طراحان شناخته شده هستند می تواند محیط سایت یا وبلاگ شما را دگرگون کند . بر خلاف بسیاری از ابزارهای مشابه ادیتور این نرم افزار به صورت WYSIWYG می باشد که منظور از آن خروجی قالب های ساخته شده دقیقا همان چیزی هستند که درون برنامه مشاهده می کنید . بدین ترتیب می توانید تمامی ریزه کاری ها و قسمت های آن را با خیال آسوده انجام دهید و مطمئن باشید که همانگونه در سایت شما به نمایش در خواهند آمد .

 

ویژگی های کلیدی Easy Button and Menu Maker Pro 2.1.0.12 :
– ساخت آسان دکمه های جذاب برای وب
– ساخت آسان منوهای چند سطحی برای وب سایت
– در اختیار داشتن ویرایشگر WYSIWYG
– استفاده از فونت های انتخابی شما در طراحی
– اضافه کردن آیکون به دکمه ها و منو ها
– پشتیبانی منوهای ساخته شده از تمامی مرورگر های وب
– تهیه خروجی در قالب کد های مبتنی بر آخرین استاندارد های طراحی وب
– پشتیبانی از فرمت های تصویری GIF ، PNG و JPEG
– پشتیبانی از یونیکد UFT-8 و زبان پارسی
– و …

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 XLineSoft PHP Runner

در زمان های نه چندان دور که اینترنت در حال همگانی شدن بود اکثر وب مستر ها سایت خود را با استفاده از زبان HTML طراحی می کردند و همانگونه که می دانید در این زبان برنامه نویسی محدودیت های بسیاری وجود دارد که مهم ترین آن عدم اتصال به پایگاه داده ها می باشد و دقیقا از همین روست که به صفحات ساخته شده با این سیستم استاتیک گفته می شود . اما با گذشت زمان و ساخت دیتابیس های مختلف زبان های گوناگونی نیز پا عرصه وجود نهادند و جای پدربزرگ خود را گرفتند . PHP را می توان یکی از نوادگان اچ تی ام ال دانست چرا که با استفاده بسیاری از کدهای موجود در زبان اچ تی ام ال در خود پیوندی جدا ناشدنی را برقرار کرده است با این تفاوت که از پایگاه داده ها نیز پشتیبانی می کند .حال اگر شما قصد طراحی یک سایت را دارید قطعا استفاده از پی اچ پی برایتان بهترین گزینه خواهد بود اما اگر مشکلتان بلد نبودن این زبان است امروز راه چاره ی آن را معرفی می کنیم .

 

XLineSoft PHP Runner نام نرم افزاری است بسیار کاربردی که وظیفه ی آن ساخت صفحات پی اچ پی برای پایگاه های لوکال و یا ریموت با استفاده بانک های اطلاعاتی مختلفی نظیر MySQL ، MS Access ، SQL Server و Oracle می باشد . با این برنامه شما خواهید توانست صفحاتی پویا برای پایگاه اینترنتی تان طراحی کنید که کاربران توانایی انجام فعالیت هایی نظیر جست و جو ، اضافه ، ویرایش و یا حذف کردن دیتا در دیتابیس شما را داشته باشند . تنظیمات امنیتی پیشرفته به شما کمک خواهد کرد تا صفحاتی را برای کاربران خاص ساخته و به وسیله ی پسورد از آنها محافظت نمایید و نکته جالب توجه اینست که تمامی این فعالیت ها را بدون داشتن مهارت برنامه نویسی PHP می توانید انجام دهید . محیط ساده و کاربرپسند ایننرم افزار امکان ساخت و اتمام اولین پروژه ی شما را تنها در ۱۵ دقیقه داراست و بدین ترتیب از اتلاف وقت و سرمایه تان جلوگیری خواهید نمود .

 

برخی از ویژگی های کلیدی XLineSoft PHP Runner v5.3 :
– محیط کاربری بسیار ساده و استفاده به صورت ویزارد
– اضافه ، نمایش ، ویرایش ، کپی و حذف صفحات
– ساخته شده در محیط اف تی پی کلاینت برای آپلود مستقیم صفحات در وب سرور
– تمپلیت های چند زبانه و قابلیت انتخاب زبان مورد نظر هنگام لاگین
– ساخت صفحات محافظت شده به وسیله ی PHP
– عدم نیاز به دانستن علم برنامه نویسی
– ماژول ارسال مطلب
– ماژول لیست محصولات
– ذخیره اطلاعات کاربر
– و …

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

H&M StudioLine Web 3.70.20.0

این روز ها تعداد سایت های اینترنتی با رشد چشمگیری در حال افزایش بوده و روزانه هزاران پایگاه جدید راه اندازی می شود که هر یک هدفی خواص را دنبال می کنند . عده ای می خواهد روز نوشت های خود را در اختیار دیگران قرار دهند ،‌ برخی قصد خدمت رسانی به کاربران را دارند و عده ای دیگر فکر کسب درآمد از اینترنت را در سر می پرورانند . با وجود اینکه اسکرپیت ها و CMS های متفاوتی ساخته شده اند که می توانند نیازهای کاربران را برطرف سازند اما برخی به دنبال نوآوری و طراحی وب سایت هایی هستند که نمونه های آنها در هیچ جایی یافت نمی شود .

StudioLine Web integrates نرم افزاری است کامل که از مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند طراحی وبو انتشار صفحات تشکیل شده است که در ساخت آن بر حفظ کاربری آسان تاکید جدی شده است . ویرایشگر طرح بندی و صفحات ، آرشیو کننده تصاویر و ویرایش آنها ، گرافیک و افکت های متون ، گالری تصاویر ، انتقال فایل و مدیریت وب سایت از جمله ی عناوینی هستند که با استفاده از این نرم افزار توانایی انجام آنها را خواهید داشت . با StudioLine Web طراحی وب را در کم ترین زمان ممکن را درک خواهید کرد . با استفاده از این نرم افزار نیازی به دانستن زبان برنامه نویسی تحت وب نخواهید داشت چرا که طراحان آن قصد ساخت برنامه ای را داشته اند که افرادی با دانش نه چندان زیاد نیز بتواند صفحات مورد نظر خود را بسازند و به این مهم نیز به خوبی دست پیدا کرده اند . از این رو اگر دنبال ساخت یک وب سایت اینترنتی استاتیک هستید استفاده از این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Kristanix Software Button Shop 4.23

شمار سایت ها و وبلاگ ها روز به روز در حال افزایش است و هر وب مستر بنا به سلیقه ی خود از کارهایگرافیکی مختلفی در طراحی وب استفاده می کند . یکی از مهم ترین بخش های هر پایگاه ، دکمه هایی است که صفحه ها را به یکدیگر لینک می کند . یک دکمه ی جذاب می تواند کاربران سایت شما را قسمت هایی که در نظر دارید ، راهنمایی کند . ممکن است شما کار با نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ و کورل را بلد باشید اما در اینصورت هم باز صرف به این است که از نرم افزار Kristanix Software Button Shop که برای همین منظور طراحی شده استفاده کنید چرا که نه تنها زمان انجام آن بسیار کوتاه است بلکه هنگامی که هیچ طرحی به ذهنتان برای خلاقیت و ابتکار نمی رسد ، با دارا بودن بیش از ۲۰۰ طرح حرفه ای بهترین گزینه است . اگر شما نیز به کاربران خود اهمیت می دهید و می خواهید تا محصولات ، خدمات و یا مطالب سایت یا وبلاگ تان را به طور ساده تر و با بازدهی بالا تر به آنها بدهید ، استفاده از این برنامه شما را به هدفتان خواهد رساند . نگران درگیر شدن با کدهای برنامه نویسی HTML و جاوا اسکریپت نباشید چرا که با یک کلیک ، دکمه ای که ساخته اید در این خروجی قرار گرفته و همه ی شرایط را برای استفاده از آنها در قالب سایت با وبلاگتان فراهم می سازد .

 

ویژگی های کلیدی Kristanix Software Button Shop 4.23 :
– دربر داشتن تم های اکس پی و ویستا
– ساخت دکمه های شیک و زیبا در کم ترین زمان
– امکان طراحی دکمه های دارای استایل مکینتاش
– در اختیار داشتن بیش از ۱۵۰ تمپلیت گوناگون
– ایجاد دکمه های شیک از تصاویر دلخواه شما
– امکان استفاده از افکت بازتاب نور
– استفاده از افکت های جذابی نظیر سایه ، سیاه و سفبد و …
– قابلیت استفاده از افکت های متحرک
– توانایی تنظیم نمایش های گوناگون بر مبانی حرکات ماوس روی دکمه
– ساخت خودکار کد های اج تی ام ال و جاوا اسکریپت
– ذخیره سازی تصاویر ساخته شده در فرمت های محبوب BMP ، GIF ، JPEG ، PNG ، TIFF ، EXIF ، WMF ، EMF ، ICON
– تنظیم موقعیت متن
– استفاده از آیکون ها در دکمه های شما
– و …

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

Microsys-A1-Keyword-Research

بهبود وضعیت یک سایت یا وبلاگ از لحاظ سئو اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که در صورت کسب رتبه های بالا در موتور های جست و جو می توان بازدید کننده ی بیشتری را جذب کرد . در همین راستا در نوشته ی پیشین به معرفی نرم افزاری برای پیدا کردن لینک های شکسته پرداختیم که در آن یکی از راههای مهم بهبود وضعیت SEO معرفی شده بود . حال قصد پرداختن به یکی دیگر از راهکارهای موثر در افزایش رتبه ی سایت و بهبود سئو را داریم که همانا یافتن کلمات کلیدی مناسب می باشد . اگر توجه داشته باشید نتایج نمایش داده شده در صفحات جستجو به این گونه است که هر صفحه ای که کلمات مورد نظر را در عنوان داشته باشد به رتبه های بالاتر می رود و پس از آن متا تگ ها هستند که رتبه های بعدی را از آن خود می کنند و در آخر کلمات موجود در متن یک صفحه به نمایش در می آید . به طور مثال با وارد کردن کلماتی نظیردانلود کده یا دانلود نرم افزار در گوگل مشاهده می کنید که رتبه های اول به این سایت تعلق دارند و دلیل آن چیزی جز بهینه سازی کردن صفحات نمی باشد .


Microsys A1 Keyword Research
 نام یک نرم افزار بسیار حرفه ای در زمینه پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای صفات سایت ها و وبلاگ های مختلف می باشد که در صورت استفاده کردن از Keyword های داده شده می توانید رتبه ای مناسب و درخور شان را برای سایت خود متصور شوید . این برنامه با آنالیز کردن محتوای صفحات سایت شما کلماتی را پیشنهاد می کند که با قرار دادن آنها در صفحات مورد نظر می توانید شاهد رشد چشمگیر بازدیدکنندگان پایگاه اینترنتی خود باشید . مشاهده می شود که برخی از وب مسترها با انتخاب کلماتی غیرواقعی برای متا تگ ها قصد فریب دادن موتورهای جست و جو و کسب آمار کذایی دارند که با این امر نه تنها باعث رشد رتبه ی صفحات خود نخواهند شد بلکه به دلیل قصد شومی که در سر داشته اند از سوی جستجوگر ها مجازات شده و به لیست سیاه می روند . از این رو اگر شما سایت یا وبلاگی دارید که می خواهید نمودار آماری آن را هر روز رو به رشد مشاهده کنید استفاده اصولی از نکات نهفته در سئو و نیز برنامه Microsys A1 Keyword Research را پیشنهاد می کنیم .

 

قابلیت های کلیدی Microsys A1 Keyword Research v2.3.1 :
– بهینه سازی کردن محتویات موجود در وب سایت
– پیدا کردن کلمات کلیدی مشابه
– امکان تهیه لیست از تمامی کیوردها
– چک کردن جایگاه یک سایت در موتور های جست وجو
– نمایش رتبه های کسب شده در گدشته توسط هر آدرس به صورت چارت و گراف
– استفاده از وب سایت های مختلف آنالیزی و آماری برای نمایش نتایج دقیق تر در مورد هر سایت
– ذخیره گزارشات جمع آوری شده در خروجی های XML و CSV
– و …

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 SEO مخفف کلمه ی Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی وب سایت یا وبلاگ برای موتورهای جست و جو می باشد . عوامل مختلفی در کسب رتبه های بالا برای یک سایت در جستجو گر های وب می باشد که هر یک تاثیر خاص خود را دارد . مبنای ایندکس کردن صفحات مختلف لینک های موجود در آنها می باشد و روش کار ربات ها بدین گونه است که با شروع کردن از یک لینک به سایر صفحاتی که یکوب سایت دارد سر زده و آنها را برای نمایش در جست و جو ها ذخیره می کنند . حال اگر در صفحه ای لینکی وجود داشته باشد که ربات های خزنده را به آدرسی اشتباه هدایت کند در حقیقت مانع از انجام سریع کار آنها شده و رتبه ی منفی بدست می آورد . از این رو چک کردن لینک های یک سایت یا وبلاگ برای مدیر آن می بایست اهمیت زیادی داشته باشد چرا که ارسال بازدید کننده از طریق موتور های جستجو به چنین عواملی بستگی دارد .

Web-Link-Validator

Web Link Validator نام یک نرم افزار مفید و کاربری برای وب مستر ها می باشد . با استفاده از این برنامه بسیار جالب می توانید تنها با دادن آدرس یک صفحه از صفحات سایت یا وبلاگ خود کاری را که ربات های خزنده انجام می دهند ، انجام دهید تا قبل از اینکه آنها به وجود لینک های شکسته و ناقص پی ببرند بتوانید آنها را تصحیح یا حذف نمایید . این نرم افزار که تقریبا حجم پایینی دارد می تواند صفحه های مختلفسایت شما را با سرعت بسیار بالا چک کرده و لینک های شکسته (‌۴۰۴ ) و لینک های تغییر دهنده مسیر را برایتان به نمایش در بیاورد .

ویژگی های کلیدی Web Link Validator 5.1.511 :
– امکان بررسی بیش از ۱۰۰۰۰۰۰ لینک HTTP ، HTTPS و FTP در هر بار
– پشتیبانی از لینک های نهان شده در جاوااسکریپت و فایلهای ادوبی فلش (SWF)
– استفاده از هسته استاندارد اینترنت اکسپلورر برای بارگذاری سایت ها
– قابلیت بررسی کردن لغات املایی موجود در صفحات به زبان انگلیسی و ۲۰ زبان دیگر
– استفاده از ۲۰ فیلتر مختلف برای پیدا کردن مشکلات دیگری نظیر سرعت بارگذاری پای
– پشتیبانی از تشخیص لینک های Redirect شده
– امکان چک کردن صفحات ایمن ( HTTPS )
– قابلیت ارسال گزارشات به صورت خودکار از طریق ایمیل

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 AllWebMenus

AllWebMenus ابزاری است برای ساخت منوهای وب سایت تحت DHTML و جاوا اسکریپت بدون نیاز به دانش طراحی و برنامه نویسی آنها . با این نرم افزار به سادگی امکان ساخت منوی های کشویی و popup که قابلیت اجرا و نمایش در تمامی مرورگر های محبوب نظیر اینترنت اکسپلورر ،‌ فایرفاکس ،‌سافاری ،‌کروم ،‌اپرا و .. را داشته باشند در اختیار دارید . منوی های جاوا اسکریپت می تواند به صورت درختی ساخته شود و نیز با استفاده از آپشن های مختلفی که در اختیار شما قرار داده شده به صورت کاملا سفارشی درآید . منو های شما می تواند عمودی یا افقی ( منوی کشویی و یا popup ) ساخته شود که قابلیت جابه جا نمودن ، نمایش در حالتی که صفحات به بالا و پایین می روند ( Scrolling ) ، استفاده از انیمیشن های GIF و تنظیم لینک های وب را داشته باشد .

قابلیت های کلیدی :
- ایمپورت کردن منوهای ساخته شده توسط Frontpage به داخل برنامه
- ساخت مستقیم  سایت مپ به طورمنو های تو در تو
- ساخت منو با استفاده از استایل های پیش ساخته و گالری تم
- استفاده از چندین منو در طراحی یک صفحه وب
- استفاده از راههای مختلف و انعطاف پذیری برای تعیین موقعیت منوها
- طراحی هر دو نوع منو های افقی و عمودی
- امکان ساخت ساب منو
- قابلیت استفاده از دستورات جاوا اسکریپت به هنگام کلیک بر روی لینک ها
- و …

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


CoffeeCup Flash Photo Gallery

آیا تا به حال با گالری های عکس آنلاین مواجه شده اید تا فکر ساخت چنین گالری هایی با افکت های ویژه به ذهنتان خطور کرده است ؟ Flash Photo Gallery نام یکی دیگر از نرم افزار های کمپانی قدرتمند و معروف CoffeeCup می باشد که به منظور طراحی و ساخت گالری های آنلاین عکس با استفاده از تکنولوژی فلش می باشد که به شما در ساخت آلبوم های زیبا کمک خواهد نمود . تمام کاری که شما می بایست انجام دهید انتخاب یک تم از کلکسیون آماده شده و گلچین کردن تصاویر و عکس های مورد نظرتان است . به همین سادگی و تنها با یک کلیک گالری عکس شما ساخته شده و برای آپلود در فضای اینترنت و استفاده در وبلاگ یا وب سایت تان آماده می گردد . نکته ی قابل توجه در فرمت خروجی ساخته شده توسطFlash Photo Gallery کدی است که در انتها در اختیار شما قرار گرفته و امکان استفاده از آن در صفحات وبلاگ و سایت شما بدون نیاز به لینک دادن به آدرس های دیگر فراهم می سازد . کدنویسی دستی فلش و HTML را به طور کلی فراموش کنید چرا که این برنامه تمام آن چیزی که مورد نیازتان هست را فراهم می کند و آن چیزی که در محیط برنامه می بینید ، همانی است که در اختیار می گیرید ( WYSIWYG ) .

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 استفاده از فناوری های روز در طراحی یک وب سایت ، باعث ایجاد رابطه قوی با کاربران خواهد شد که در نتیجه آنها سریع تر به بخش های مختلفی که در سایت شما تعبیه گشته است دسترسی  پیدا خواهند کرد . Sothink DHTML Menu یک نرم افزار حرفه ای با کربری بسیار آسان می باشد که با ساخت منو های DHTML کاملا سازگار با SEO به شما در ساخت سایتی زیبا کمک خواهد نمود . این برنامه که از کدهای جاوا اسکریپت برای ساخت منو استفاده می کند به هیچ گونه دانش برنامه نویسی تحت وب نیازی نخواهد داشت و شما می توانید به سادگی نتیجه ای همانند کاربران حرفه ای بسازید .  در اختیار داشتن بیش از ۵۰ تمپلیت گوناگون و نیز در ۳۰ استایل مختلف ، در ساخت منوهایی کاملا سفارشی بدون صرف زمان به شما کمک خواهد نمود . پس از ساخت کافیست تا کد ساخته شده را با استفاده از یک نرم افزار ادیتور اچ تی ام ال به قالب سایتتان بیافزایید .

Sothink DHTML Menu

قابلیت های کلیدی Sothink DHTML Menu :
- سازگاری کامل با آخرین نسخه مرورگر هایی نظیر اینترنت اکسپلورر ، گوگل کروم ، فایرفاکس ، اپرا و سافاری
- قابلیت استفاده از کدهای جاوا اسکریپت ساخته شده توسط نرم افزارهای طراحی وب نظیر Dreamweaver ، FrontPage و Expression Web با نصب بر روی آنها به عنوان یک افزونه
- پشتیبانی از ساخت بانک های اطلاعاتی تحت
- سفارشی سازی تنظیماتی نظیر فونت ، آیکون ، تصویر پشت زمینه ، کادر ، نشانگر ماوس ، اندازه و …
- پشتیبانی از نمایش در تبلت های نظیر آی پد که دو حالت نمایش افقی و عمودی دارند
- تنظیم آسان رنگ و روشنایی

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 Site Grinders

Site Grinders نام یک نرم افزار حرفه ای به منظور طراحی صفحات وب می باشد که با استفاده از فتوشاپ در ساخت صفحات استاندارد وب به صورت کاملا گرافیکی ، بر مبنای css و بدون نیاز به کد نویسی حتی یک خط ، شما را یاری می دهد . بدین ترتیب شما قادر خواهید بود تا به سادگی گالری عکس ، اسلاید شو های فلش ، منوهای  جذاب تحت css و بسیاری دیگر را به سادگی هرچه تمام تر بسازید .

طراحی یک سایت دقیقا مشابه با آن چیزی که در فتوشاپ دیده می شود کار بسیار دشواری است و از عهده هرکسی بر نمی آید . فتوشاپ از ابزارهای قدرتمند طراحی برخوردار است و می توان به وسیله ی آن اشکال بسیار زیبایی ساخت اما تنها مشکل آن قرار نگرفتن در کد های تحت وب می باشد .

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می توانند طرح های مورد نظر خود را به سادگی درون فتوشاپخلق کنند و قصد راه اندازی یک وب سایت کاملا گرافیکی را دارید می بایست ماهها و یا حتی سالهای زیادی را برای آموزش برنامه نویسی های تحت وب نظیر جاوا اسکریپت ،CSS ،‌XHTML و … صرف کنید .

SiteGrinder ابزاری است که با آن می توان از قدرت فتوشاپ به منظور طراحی های بی نظیر گرافیکی بهره گرفت و بی هیچ دانشی در زمینه برنامه نویسی تحت وب ، سایت دلخواه را راه اندازی نمود . درست است تنها با مهارت در فتوشاپ و فقط با هزینه کردن چند دقیقه وقت ،‌ وب سایت حرفه ای و البته استاندارد شما آماده می گردد .

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 WYSIWYG Web Builder نام یک نرم افزار حرفه ای اما دارای کاربری بسیار آسانی می باشد که با قرار دادن ابزارهای گوناگونی در اختیار شما کمک می کند تا صفحات وب را بسازید .این برنامه به صورتWYSIWYG می باشد که مخفف (What-You-See-Is-What-You-Get) بوده و بدین معنی است که چیزی را که می بینید همان چیزی است که دریافت می کنید . در اصطلاحات نرم افزاری این لقب را به برنامه هایی می دهند که محتویات نمایش یافته در زمان ویرایش شباهت بسیار زیادی با نتیجه نهایی دارند . از این رو اگر می خواهید دقت زیادی بر روی طراحی صفحات بگذارید ، این نرم افزار گزینه ی بسیار مناسبی خواهد بود .

اگر در زمینه کد نویسی صفحات استاتیک HTML آگاهی لازم را نداشته اما می خواهید تا از این گونه صفحات بسازید نیازی به رفتن به آموزشگاه نخواهید داشت چرا که با استفاده از نرم افزار WYSIWYG Web Builder می توانید تمامی مراحل طراحی را تنها با چند کلیک ساده بر روی ابزارهای مختلفی که برای شما تعبیه شده است انجام دهید .

ویژگی های کلیدی WYSIWYG Web Builder v7.0.2.0 :
- نیاز نداشتن به علم برنامه نویسی HTML
- قابلیت کشیدن و رها کردن اشیا از جعبه ابزار در هر قسمتی از صفحه
- مدیریت سایت ؛ امکان افزودن و ویرایش آسان صفحات جداگانه
- منوی حرفه ای دارای قابلیت سفارشی سازی
- دکمه های داغ کیبورد برای دسترسی سریع تر به ابزارهای مختلف
- امکان افزودن فرم های مختلفی نظیر Editbox ، TextArea ، Checkbox و Radiobutton
- ابزار جادویی فرم ساز برای ایجاد فرم های دلخواه تنها در چهار مرحله ساده
- پشتیبانی از پلاگین های مختلف نظیر جاوا ، فلش ، ویندوز مدیا پلیر و …
- پابلیش کردن محتویات یک صفحه و یا یک گروه از صفحات بر روی لوکال و یا یک وب سرور
- امکان ساخت گالری عکس با امکاناتی نظیر گذاشتن قاب برای تصاویر
- کد های جاوا اسکریپت آماده برای استفاده
- باز کردن صفحات استاتیک ذخیره شده از پیش
- قابلیت ساخت آی فریم
- و …

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 

آیا شما هم می خواهید برای خود یک وب سایت حرفه ای طراحی کنید ؟ آیا با برنامه نویسی HTML آشنایی ندارید ؟ آیا می خواهید تا سرعت طراحی وب سایتتان را افزایش دهید ؟ آیا به دنبال یک برنامه کم حجم برای ساخت وب سایتتان می گردید ؟ Ultima Website Pro نام نرم افزاری است که تمامی نیازهای اینچنینی شما و بسیاری دیگر را به سادگی برطرف می سازد . تنها کافیست تا بدانید که قصد ساخت چه چیزی مغز خود می پرورانید . پس از آن تنها با چند کلیک می توانید قسمت های مختلف وب سایت HTML تان نظیر فرم ، تیبل ها ، متون ، چک باکس و ... را به آن بیافزایید و در انتها ذخیره اش کنید . اگر سایت شما دارای چندین صفحه مختلف است نیازی به نگرانی ندارید چرا که با استفاده از قابلیت Project Manager می توانید یک صفحه مادر ساخته و صفحه های فرزند را برای آن بسازید . با این برنامه دیگر نیازی به پرداخت هزینه های گراف به برنامه نویسان وب نخواهید داشت و می توانید تجارت خود را با طراحی وب سایت توسط خودتان آغاز کنید .
صفحات طراحی شده توسط این نرم افزار با تمامی مروگر ها و استاندارد های مدرن سازگار می باشد . نرم افزار Ultima Website Pro قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های Windows NT/2000/2003 Server / XP / Vista / Windows 7 را داراست .

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 

فرم های اینترنتی یکی از پرکاربرد ترین راهها برای برقراری ارتباط بین کاربران یک وب سایت با مدیر یا مدیران آن می باشد . حال این فرم می تواند راهی برای ارسال نظر ، فرستادن اطلاعات ، ارسال فایل و … دیگر باشد که در سایت های مختلف به روش های گوناگون از آنها استفاده می کنند .اگر شما نیز یکی از وب مستر ها باشید قطعا ازاهمیت این موضوع اطلاع داشته و به در اختیار داشتن چنین فرم هایی در سایت خود نیاز پیدا خواهید کرد . همانند تمامی بخش های طراحی اینترنتی ، ساخت فرم نیز نیازمند داشتن علم برنامه نویسی تحت وب می باشد و بدون دانستن آن ، نمی توان کاری از پیش برد . Web Form Builderنام یکی از نرم افزاری های شرکت CoffeeCup می باشد که به منظور ساخت آسان فرم های اینترنتی طراحی گردیده است . با استفاده از این برنامه می توانید به سادگی چند کلیک و بدون نیاز به دانستن برنامه نویسی ، فرم های مورد نظر خودتان را طراحی کنید . در اختیار داشتن تمپلیت های گوناگون در این نرم افزار به همراه امکان سفارشی کردن قسمت های مختلف یک فرم ، CoffeeCup Web Form Builder را به نرم افزاری قدرتمند و کم نظیر تبدیل کرده است . اضافه کردن جعبه ، متن ، منو های کشویی ، چک باکس و بسیاری دیگر به فرم شما تنها با کشیدن و رها کردن آنها ، طعم شیرین طراحی آسان بدون داشتن علم آن را به شما خواهد چشاند .
این برنامه با بهره گیری از فایلهای فلش ،‌XML و PHP در کنار یکدیگر ، بهترین چیزی را که می توان ساخت برای شما طراحی می کند . علاوه بر این شما می توانید با انتخاب بک گراند دلخواه و رنگ مورد نظر ، کادربندی ها ، اضافه کردن آیکون و دکمه ، تغییر فونت و بسیاری از امکانات دیگر ،‌ فرم دلخواهتان را آنگونه که در نظر دارید بسازید .

برخی از قابلیت های کلیدی CoffeeCup Web Form Builder v8.2 :
- پشتیبانی از ASP و PHP
- اضافه کردن رتبه های امنیتی به فرم شما
- ذخیره مستقیم اطلاعات بر روی MySQL یا فایل Log
- پشتیبانی از پروتکل SSL
- استفاده از فلش ، PHP و XML
- در بر داشتن تمپلیت های گوناگون برای شروع کار
- ارسال اطلاعات به هر گونه آدرس ایمیلی بدون نیاز داشتن به سرور SMTP
- کشیدن و رها کردن آیتم های گوناگون برای استفاده آسان از آنها در فرم
- توانایی آپلود کردن فایل توسط کابر به وسیله سرور FTP
- ساخت فرم بدون نیاز به دانستن HTML
- ذخیره کردن فعالیت های شما به عنوان تمپلیت برای استفاده مجدد
- اضافه کردن بکگراند به فرم
- امکان ضمیمه کردن فایلهای مختلف به فرم
- امکان پیش نمایش کردن فرم ساخته شده در هر مرحله که بخواهید !
- استفاده از گرافیک های حرفه ای برای زیبا تر کردن فرم های شما
- و …

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

 


DSV PHP Editor

DSV PHP Editor نرم افزاری برای ساخت ، ویرایش و اشکال زدایی اسکریپت های PHP ، HTML ، CSS ، جاوا اسکریپت و صفحات SQL می باشد . طراحی این نرم افزار به گونه ای است که کاربران آماتور و برنامه نویسان حرفه ای می توانند به سادگی از آن استفاده نمایند . از قابلیت های مهم و اساسی این نرم افزار می توان به پر کردن خودکار کد های PHP ، ساخته شده در سرور HTTP ، قابلیت باز کردن و ذخیره فایلها از / بر روی FTP ، پابلیش کردن پروژه انتخاب شده بر روی FTP ، آپلود کردن مستقیم دایرکتوری بر روی FTP ، جستجو و جایگزین کردن فایها و کد ها ، وارد کردن سریع کد های PHP ، مونیتور کردن کلیپ بورد و نمایشگر SQL اشاره نمود .
این نرم افزار با پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز ، یونیکس و مکینتاش در کنار ساپورت کردن از یونیکد می تواند گستره فعالیت های شما را افزایش دهد.

 

به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 305
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1