.:كلبه اي براي نهضت آباد:.

Gmail Notifier Pro

Gmail Notifier نرم افزاری برای چک کردن حساب های جیمیل است که شما را قادر میسازد برای اینکه بدانید ایمیل جدیدی برایتان آمده یا نه منتظر لود شدن صفحه جیمیل گوگل نباشید. با این نرم افزار به راحتی در وقت صرفه جویی میکنید و میتوانید در چند لحظه ایمیل های جدیدتان را روی صفحه نمایش خود داشته باشید. هم اکنون میتوانید این برنامه را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

 

ویژگی های مهم نرم افزار Gmail Notifier Pro 2.7.3 ML :

- چک کردن چندین حساب جیمیل

- دارای تم های قابل تغییر و تنظیمات شخصی

- خواندن ، نوشتن ، پاسخ ، پیش نمایش ، استفاده از فایل ضمیمه و حذف ایمیل ها بدون نیاز به مرورگر

- دریافت اخبار گوگل با استفاده از گوگل ریدر

-  پشتیبانی از RSS/ATOM برای دریافت اطلاعات از هر منبع دیگری

- پشتیبانی از ویندوز XP ، ویستا و ۷

- و ….

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

DeskSoft-CheckMail

اگر شما هم عادت دارید هر چند دقیقه یکبار به ایمیل خود رفته تا در صورت دریافت نامه ای جدید آن را بخوانید ، با راهی که در این پست به شما نشان خواهیم داد دیگر نیازی به انجام چنین کاری وجود نخواهد داشت .

DeskSoft CheckMail نام یک ابزار کوچک اما کاربردی است که به منظور چک کردن خودکار ایمیل های POP3 و نمایش هشدار هنگام دریافت نامه جدید طراحی شده است . این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا با وارد کردن تمامی اکانت ایمیل های خود هر گاه به هریک نامه ای ارسال شد سریعا از آنها آگاهی پیدا کرده و قبل از دانلود شدن بر روی کامپیوترتان یک پیش نمایش از آنها را نیز ببینید . علاوه بر این قابلیت شگفت انگیز DeskSoft CheckMail به شما اجازه ارسال ایمیل از محیط نرم افزار را نیز خواهد داد . بدین ترتیب دیگر کم تر نیاز پیدا خواهید کرد تا برای باز شدن صفحات ایمیل به انتظار بنشینید و در وقت خود صرفه جویی بسیاری به عمل خواهید آورد .

 

ویژگی های کلیدی DeskSoft CheckMail v5.4.5 :
– امکان اضافه کردن تعداد نامحدود اکانت ایمیل POP3
– پشتیبانی از پروتکل ایمن SSL ( نظیر سرویس جیمیل )
– امکان پاسخ دادن به ایمیل ها و یا ارسال مجدد و حذف آنها
– ساخت هشدار های سفارشی برای ایمیل ها ، اکانت ها و گروه های مختلف
– فیلترهای قوی برای شناسایی اسپم ها
– پشتیبانی از ویندوز سون
– در اختیار داشتن آپشن های فراوان برای سفارشی سازی
– و …

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

Raiden RaidenMAILD

ایمیل یکی از مهم ترین فناوری هایی است که به وسیله ی اینترنت وارد زندگی تک تک اشخاص گردیده است . پایگاه های خدمات رسانی ایمیل نیز همانند وبگاه ها نیازمند راه اندازی سرور مخصوص خود می باشند که در اصطلاح اینترنت به آنها Mail Server گفته می شود و کاربران با ساخت اکانت می توانند ایمیل های خود را ارسال و یا دریافت کنند .

Raiden RaidenMAILD نام یک نرم افزار حرفه ای است که به شما این امکان را می دهد تا به سادگی چند کلیک کامپیوتر کوچک خود را به یک میل سرور تبدیل کرده و از آن برای دریافت یا ارسال ایمیل استفاده نمایید و حتی در مراتب بالاتر اقدام به دادن اکانت به دوستان ، آشنایان و کاربران وب سایت خود کنید . با در اختیار داشتن این برنامه می توانید از دو پروتکل SMTP و POP3 که تقریبا تمامی سایت های ارایه دهنده نامه های الکترونیکی از آنها استفاده می کنند برای ساخت اکانت های خود بهره ببرید . ستاپ کردن Raiden RaidenMAILD با کمترین دانش نرم افزاری و وب قابل انجام خواهد بود حال آنکه قرار دادن یک Wizard برای تنظیم اولیه میل سرور ، کار را آسان تر از پیش کرده است .

البته تمامی امکانات برنامه به ساخت یک میل سرور خالی محدود نشده و شما می توانید از قابلیت های بسیار دیگری استفاده کنید که در ادامه به آنها اشاره ی کوتاهی می کنیم :

 

- راه اندازی اولیه بسیار آسان
– سطح عملکرد بسیار بالا
– استفاده از پروتکل SMPT برای ایمیل های ورودی و خروجی
– اتصال بی نهایت دامنه به یک IP
– مکانیسم ارسال دوباره ی ایمیل به صورت خودکار
– ساخت گزارش از فعالیت های انجام شده با قابلیت آنالیز اطلاعات
– پشتیبانی از چندزبانه کردن
– اضافه کردن پانوشت ( امضا ) خودکار در ایمیل ها
– بهینه سازی حافظه
– مکانیسم آنتی اسپم
– استفاده از فایروال
– و …

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

WGXe Email Recovery

جایگاه ایمیل این روزها به یکی از نیازهای اصلی کاربران اینترنت تبدیل شده است و تقریبا هیج کاربری نمی توان یافت که حداقل یک آدرس ایمیل نداشته باشد . برخی برای مشاهده و دسترسی به ایمیل های خود از نرم افزار هایی که برای انجام این کار ساخته شده اند استفاده می کنند . این برنامه برای باز کردن یک ایمیل ابتدا آن را بر روی کامپیوتر دانلود کرده و سپس اقدام به نمایش آن می کنند . حال ممکن است که در این بین ایمیل بسیار مهمی برای شما فرستاده شده باشد و بر اثر بی توجهی آن را از دست داده باشید .

 

تنها کاری که تا قبل از معرفی نرم افزار WGXe Email Recovery می توانستید انجام دهید ، غصه خوردن بوده است اما اکنون می توانید غم و اندوه را از خود دور کرده و با چند کلیک ساده ایمیل های پاک شده تان را بازیابی کنید . این نرم افزار می تواند ایمیل های دارای فرمت های dbx و pst را بازیابی کرده  و یا تعمیر نمایید . کار با این برنامه به سادگی آب خوردن بوده و تنها کافیست تا پس از چند کلیک برای شروع پروسه صبر نمایید تا تمامی مراحل که انجام آنها به صورت خودکار است اتمام یافته و به گمگشته ی تان برسید . WGXe Email Recovery از حافظه ی های قابل حمل نظیر USB مموری و مموری کارت پشتیبانی کرده و توانایی انجام فرایند ریکاوری را در فرمت های NTFS ، FAT12 ، FAT16 و FAT32 را داراست .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

Spryka ePostMailer

دنیای اینترنت با توجه به جذابیت ها خاص خود هر روزه شاهد افزایش چشمگیر کاربرانش می باشد به طوری که تا کنون بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان از امکانات و اطلاعات موجود در آن استفاده می کنند . به همین دلیل است که آن را به یک غول تبلیغاتی قدرتمند تبدیل کرده است و برای کسانی که فکر کسب در آمد را در سر می پرورانند ، محیطی است مناسب . تبلیغات در اینترنت به روش های گوناگون امکان پذیر است که یکی از آنها جذب مشتری به وسیله ی ارسال ایمیل تبلیغاتی است . اکثر کاربران حداقل یک ایمیل داشته و می توان گفت به طور مرتب آن را برای خواندن نامه های جدید چک می کنند و به همین خاطر احتمال دیده شدن تبلیغات بسیار زیاد است . برای انجام این کار نیز کافیست تا یک اکانت ایمیل ، یک ایمیل لیست و یک نرم افزار برای ارسال آنها داشته باشید .

دو گزینه ی اول را که می بایست خودتان با توجه به نیاز های تبلیغاتی تان تهیه کرده اما برای نرم افزار گزینه ی Spryka ePostMailer Professional را به شما پیشنهاد می کنیم . این برنامه که یک برنامه ی ارسال ایمیل تبلیغاتی تحت ویندوز می باشد به شما کمک می کند تا با استفاده از قابلیت های گوناگونی که در اختیارتان گذاشته است به کسب و کارتان رونق ویژه ای ببخشید . اگر کمی در این عرصه تجربه داشته باشید حتما می دانید که قابلیت ها و جذابیت هایی که یک ایمیل با فرمت HTML دارد بسیار بیشتر از ایمل های متنی ساده می باشد . طراحان این نرم افزار نیز با درک این موضوع ، امکان ارسال ایمیل های سفارشی HTML را نیز در Spryka ePostMailer Professional گنجانده اند تا بازدهی ایمیل های ارسالی شما به حداکثر برسد . همه چیز به سادگی انجام پذیر بوده و کافی است چند مرحله ی ساده که شامل انتخاب لیست ایمیل ها ، وارد کردن مشخصات ایمیل شما ، تعیین متن و کلیک بر روی گزینه ی ارسال می باشد را طی کنید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

ايميل یکی از راه های ارتباطی اینترنتی می باشد که برای برخی تنها به همین قابلیت محدود نمانده و با استفاده از روش های خاصی ماهیانه میلیون ها تومان را به حساب های خود می کشانند . حتما تا به حال برای شما نیز ایمیل های تبلیغاتی بسیاری آمده است که شما را به خود جلب کرده اند اما آیا با خود فکر کرده و یا خواسته اید تا شما نیز از این طریق اقدام به کسب درآمد نموده و ایمیل های تبلیغاتی بفرستید ؟
برای انجام این امر به یک نرم افزار حرفه ای ارسال ایمیل گروهی نظیر MaxBulk Mailer Pro و لیست ایمیل نیاز خواهید داشت . این برنامه با در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای ارسال ایمیل این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر ایمیل های مورد نظرتان را به سوی کاربران روانه کنید . از نکات قابل توجه سفارشی کردن متون ایمیل می باشد که امکان استایل بندی آن در قالب های HTML ، متنی ( Text ) و پشتیبانی کامل از ضمیمه کردن فایلها نیاز هر کاربر حرفه ای و یا آماتوری را برطرف می سازد . بدین ترتیب شما می توانید بدون هزینه کردن سرمایه برای تبلیغات در سایت های اینترنتی ، تاثیری شگرف را در فروش کالا ، خدمات و یا افزایش بازدید وب سایت خود مشاهده کنید .

یکی از مشکلاتی که برای انجام ايميل ماركتينگ وجود دارد تهیه لیست ایمیل می باشد و به گونه ای است که برای به دست آورد تعداد نسبتا کمی از این لیست می بایست مبالغ هنگفتی را بپردازید . دانلود کده به عنوان اولین وب سایت ایرانی چند ماه پیش یک پک لیست ایمیل عظیم شامل بیش از ۴۰۰۰۰۰ ایمیل ایرانی را به طور رایگان منتشر ساخت که همراه با نرم افزار Super Email Sender در سایت قرار گرفته است که با رفتن به اینجا می توانید از آنها استفاده کنید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي
Becky Internet Mail

Becky Internet Mail نام نرم افزاری است که با آن می توانید به سادگی ایمیل های HTML ساخته و بفرستید و همچنین به وسیله پروتوکل های POP3 و IMAP4 ایمیل هایی که برایتان فرستاده می شود را دریافت نمایید . از ویژگی های این نرم افزار که نسبت به نسخه های مشابه ،‌ آن را متمایز می سازد دارا بودن قابلیت هایی نظر ارسال ایمیل به صورت زمانبندی و بخشی برای یادآوری کارها می باشد که می توانند مدیریت آسان تر ایمیل های شما کمک زیادی کند . شما همچنین می توانید با نرم افزار Becky Internet Mail به لیست دریافت کنندگان ایمیل های خود نیز مدیریت داشته باشید و با افزودن ، کم کردن ، مرتب سازی و سایر کارهایی که برای این بخش در نظر گرفته شده است به راحتی ایمیل های مورد نظرتان را بفرستید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي
اینترنت با گسترش نفوذ خود در بین مردم توانسته است خود را بخشی از زندگی آنها نماید . بیشتر فعالان اینترنتی با ارایه دادن خدمات و محصولات گوناگون در پی کسب در آمد در محیط مجازی هستند . یکی از بهترین راههای معرفی خدمات و یا محصولات توسط وب مستر ها ارسال ایمیل های انبوه تبلیغاتی می باشد . این روش که یکی از آسان ترین و ارزان ترین انواع تبلیغات اینترنتی محسوب می شود می تواند تنها در ظرف چند ساعت اندک ( متناسب با سرعت اینترنت شما ) هزاران ایمیل شما به صندوق های پستی کاربران بفرستد .

Super Email Sender نام نرم افزاری حرفه ای است که با استفاده از آن می توانید به طور مستقیم اقدام به ارسال ایمیل های انبوه نمایید . برای وارد کردن لیست ایمیل ها به درون این نرم افزار تنها کافیست تا فایلهای Text حاوی آدرس را به داخل برنامه وارد کرده و پس از نوشتن مطلب دلخواه ، ایمیل مورد نظر را به تمامی آدرس ها ارسال کنید . از نکات مورد توجه در این بخش نا محدود بودن ایمیل های ورودی است که یک مزیت بزرگ محسوب می شود و شما می توانید با در اختیار داشتن لیست های میلیونی ، به تمامی آنها ایمیل بفرستید . تنها چیزهایی که مورد نیاز شما هستند یک کانکشن و یک ایمیل دارای SMTP Server مانند سرویس جیمیل می باشد .
سرعت معمولی این برنامه برای ارسال نامه ها ۵۰۰۰۰ عدد در ساعت می باشد . Super Email Sender با محیط ساده خود امکان استفاده را برای تمامی کاربران اعم از حرفه ای و آماتور فراهم نموده است .

قابلیت های کلیدی Super Email Sender v3.03 :
- آسان بودن استفاده برنامه
- قدرت بالا و ارسال مستقیم ایمیل با استفاده از SMTP
- ارسال بیش از ۵۰۰۰۰ ایمیل در ساعت
- پشتیبانی از اضافه کردن چندین فایل ضمیمه
- قابلیت ارسال در فرمت HTML و Text
اختصاصی دانلود کده :
بدست آوردن ایمیل های کاربران یکی از اصلی ترین بخش های تبلیغات به وسیله ایمیل می باشد که برای این امر می بایست هزینه های گزافی را متقبل شوید تا اینکه ایمیل های ایرانی را از فروشندگان تهیه نمایید . سایت دانلود کده به عنوان اولین سایت ایرانی اقدام به انتشار بیش از ۴۰۰۰۰۰ ایمیل ایرانی به صورت رایگان می نماید و با دانلود کردن این مجموعه که در قالب Text و مناسب برای استفاده در این نرم افزار ارایه شده است می توانید بدون هیچ هزینه ای کالا و یا خدمات خود را به کاربران ایرانی بشناسانید .

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

Mail Print 2.3.2314 Professional Edition

Mail Print ابزاری است کوچک که با استفاده از آن قادر خواهید بود از ایمیل های دریافتی بدون نیاز به دخالت خودتان پرینت بگیرید .
این نرم افزار با پشتیبانی از تمامی پرتوکل های استاندارد POP3 قادر است تا پیغام های جدید و فکس های شما را بر روی کاغذ چاپ کرده و حتی امکان ریموت-پرینت را نیز در اختیار شما قرار می دهد که به وسیله آن می توانید با یک کامپیوتر دیگر و از طریق اینترنت از اسناد مورد نظرتان پرینت بگیرید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي

Advanced Eudora Email Recovery نام نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا ایمیل های حذف شده خود را بازیابی نمایید . این نرم افزار کاربردی می تواند با حذف قسمت های اضافی ایندکس شده و بازسازی بانک اطلاعاتی آن ، ایمیل ها را با فرمت EML ذخیره کند . امکان استفاده از فیلتر های مختلف برای پیدا کردن سریع ایمیل های مورد نظر از دیگر قابلیت های Advanced Eudora Email Recovery به شمار می آید .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي



۱st Mass Mailer نرم افزاری برای ارسال سریع ایمیل های انبوه است که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد . این نرم افزار که یکی از قدرتمند ترین ها در نمونه های مشابه به شمار می آید به شما این امکان را می دهد تا ایمیل های خود را به صورت کاملا سفارشی برای لیست ایمیل هایی که دارید بفرستید .

۱st Mass Mailer
همان نرم افزاری است که اکثر فروشگاه های اینترنتی و وب مستر های حرفه ای برای شناساندن محصولات و یا خدمات سایت های خود ، به وسیله ارسال ایمیل انبوه از آن استفاده می کنند .

کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و این امکان را به شما می دهد تا به سادگی و تنها با وارد کردن لیست ایمیل های موجود و انجام برخی از فیلتر ها در صورت نیاز و در نهایت تنظیم متن ارسالی ، محصولات و یا خدمات خود را به چندین هزار نفر معرفی کنید .
از قابلیت های اساسی این برنامه می توان به پشتیبانی از SMTP سرور برای ارسال هر چه سریع تر ایمیل ها و همچنین امکان ارسال ایمیل ها به صورت متن و یا کدهای HTML اشاره نمود .

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي
CheckMail ابزاری قدرتمند برای بازدید کردن از ایمیل ها دریافتی شما به وسیله پروتکل POP3 می باشد . با استفاده از این نرم افزار می توانید تمام اکانت های خود را برای نمایش ایمیل های جدید چک کنید و یا اینکه به دانلود و یا حذف آنها بپردازید . CheckMail از امکانات زیادی برخوردار است افزودن بی نهایت اکانت POP3 ، ذخیره سازی و ساخت فیلتر های مختلف از جمله آن ها به شمار می آیند . یکی از نکات مهم امنیتی که در این نرم افزار رعایت شده است ، شروع نکردن دانلود فایلهای ضمیمه و اسکریپت ایمیلها به طور خودکار می باشد که از ورود ویروس ها . سایر بدافزار ها به کامپیوتر شما جلوگیری می کند .


قابلیت ها کلیدی:
- پشتیبانی از بی نهایت اکانت POP3
- پشتیبانی از پروتکل امنیتی SSL برای سرویس هایی مانند Gmail
- قابلیت پاسخ دادن به ایمیل ها و بازارسال آنها برای سایرین
- ساخت فیلترهای قدرتمند
- دارا بودن تنظیمات زیاد برای سفارشی سازی
- شناسایی هرزنامه ها
- و … .
A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي
Mail Washer

نرم افزاری حرفه ای برای مقابله با هرز نامه ها است . با استفاده از این نرم افزار می توانید هرزنامه ها ، ویروس ها و سایر نامه های ناخواسته را از بین ببرید .


Mail Washer می تواند تعداد نامحدودی ایمیل را به وسیله پروتکل POP3 زیر نظر گرفته و از ورود هر گونه اسپم به داخل اینباکس شما جلوگیری می کند و شما می توانید تمام ایمیل های خود را با خیال آسوده دانلود کنید .

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي


IncrediMail Xe Premium
ابزاری است که به وسیله آن می توانید به راحتی به مدیریت کامل ایمیل های خود بپردازید . با استفاده از این نرم افزار می توانید متن نامه های خود را در محیطی زیبا و با سلیقه خود بنویسید و بر تاثیر نوشته خود بیفزایید . از امکاناتی که می توانید در نوشتن نامه های خود استفاده کنید ، می توان به انتخاب تصویر پشت زمینه ، انیمیشن ، افزودن صدا ، افکت های ۳ بعدی و شکلک های مختلف همچنین غلط یاب خودکار اشاره کرد .

 

به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 685
بازدید کل : 17043
تعداد مطالب : 305
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1